Про нас | Послуги порталу | Замовлення | Ваші відгуки | Наші ціни
JeyBud.com.ua

Перший будівельний інформаційний портал

JeyBud.com.ua

Знаєш як - збудуєш

e-mail: info@JeyBud.com.ua

 

У Києві змонтували першу секцію арки мосту через Дніпро

Відбувся монтаж першої секції арки мосту через Дніпро в складі Подільського мостового переходу.

Унікальність зазначеного мосту полягає в арочному прогоні довжиною 340 метрів (найдовший в Європі серед суміщених аркових мостів) без руслових опор, при цьому роботи з монтажу металоконструкцій таких габаритів та ваги на висоту до 70 метрів за допомогою плавучих систем виконуються на території України вперше. Про це повідомили JeyBud в прес–службі КМДА.

За повідомленням комунальної корпорації «Київавтодор», 2 липня 2011 року було виконано монтаж 1-ої секції арки мосту через Дніпро в складі будівництва Подільського мостового переходу. Монтаж 2-ої секції заплановано на 18 липня цього року.

Як зазначають у корпорації, унікальність зазначеного мосту полягає в арочному прогоні довжиною 340 метрів (найдовший в Європі серед суміщених аркових мостів) без руслових опор, при цьому роботи з монтажу металоконструкцій таких габаритів та ваги на висоту до 70 метрів за допомогою плавучих систем виконуються на території України вперше.

Так, загальна вага металоконструкцій арки сягає 6 648,8 тисяч тон, у тому числі:

- блоки арки – 5 148,8 тон;

- в’язі – 1500 тон.

Здійснення монтажу металоконструкцій арки, вага яких в облаштованому шпренгелем та стропувальними пристроями стані складає близько 650 тон, виконується окремими секціями за допомогою плавучого крану вантажопідйомністю 680 тон.

Процес монтажу передбачає укрупнення шести секцій металоконструкцій арки на збиральному стапелі (кожна секція складається з 6 блоків, довжина 2х78,0м та 4х76,6м).

Секції арки, що підлягають монтажу з верхової (за течією) сторони мосту перевозяться за допомогою плавучої опори на перевантажувальний пірс. Це здійснюється тому, що підмостові габарити та габарити плавучого крану не дозволяють його проходженню в робочому положенні від викаточного пірсу та до місця монтажу верхової гілки металоконструкцій арки мосту.

Після перевезення за допомогою плавучої опори секцій арки на перевантажувальний пірс верхова та низова секції арки облаштовуються шпренгельною системою та стропувальними пристроями.

Здійснивши вищезазначені операції плавучий кран вантажопідйомністю 680 тон здійснює тренувальні позиціонування та вантажопідйомні операції на холостому ходу 5 разів на кожну секцію. Після цього кран приймає на себе секцію арки та переходить до відповідного місця монтажу, здійснює позиціонування та монтаж металоконструкцій на тимчасові опори, висота яких складає близько 70 метрів над рівнем води.

Завершення металоконструкцій арки виконується шляхом їх замикання замковими блоками довжиною 6,5 метрів (4 шт.) з наступним монтажем в’язів.


Архів рубрики

 

© Jey Corporation, 2006-2020 Відвідування Курси валют Прогноз погоди
Думка редакції може не збігатися з точкою зору авторів та дописувачів статтей.
Редакція не несе відповідальності за достовірність інформації, наведеної в нередакційних та рекламних матеріалах. При використанні матеріалів сайту, гіперпосилання на JeyBud.com.ua обов'язкове!
© 2006. E-mail редакції - info@JeyBud.com.ua
веб-дизайн, веб-програмування: Анатоль Кукула
Корисні посилання: Error: Cache dir: Permission denied!
Error: Can't open cache file!
Error: Can't write cache!


Украина онлайн  Квартира.com
Курси валют
Курси валют
Курси валют
Головна сторінка | Технології та матеріали | Будівництво і архітектура | Дизайн, декорування | Нерухомість: купівля, продаж
Дошка безкоштовних оголошень | Про нас | Послуги порталу | Замовлення | Ваші відгуки